HTML

Kedvelés

Friss topikok

  • CSHK: A kampány egyébként zseniális! :) (2010.12.23. 21:11) Visszatérés
  • CSHK: @The Lone Gunman: Nekem a szürkemarha hiányzott... Gondolom az esetleges asszociációk miatt nem vá... (2010.12.23. 21:03) World of Potentials
  • The Lone Gunman: A Twanta-t is érdemes kipróbálni, Orbán Viktornak egy üveg vodkát javasol, Julian Assange nevében ... (2010.12.23. 20:51) Karácsonyi Like
  • ad-renalin: @I Am Online: Ugyan már, semmi baj. :) (2010.08.26. 13:33) Interaktív magyar módra
  • I Am Online: Bal oldalon megjelenik egy hangjegy, aminek egy légycsapó a feje. És most veszem észre, a jobb ol... (2010.08.25. 15:52) 2 in 1 rádió

2010.08.24. 12:01 I Am Online

Interaktív magyar módra

Címkék: magyar online marketing gerilla marketing interaktív red bull vírus marketing interactive media

Eddig teljesen elkerülte a figyelmemet, hogy még idén tavasszal a Red Bull és a Friendly Digital Advertising előállt egy interaktív videós kampánnyal. A dolog lényege, hogy az egyes helyzetekben meg kell találni a Red Bullt. Hát igen. Ennyi.

 

 

 

A legnagyobb gondom a reklámmal annyi: nem rossz. Tényleg, ez a reklám nem buta, jól határolja körül a célcsoportot (többnyire), a koncepció teljesen tiszta. Sikerben sincs hiány: eddig 76.000 megtekintést ért el, 25.000-en végig is játszották, ez alapvetően nem vészes. Persze nem mérhető olyanokhoz, mint a T-Home vírusa, de elviselhető.

 

A készítők, jó ügynökséghez híven, tartották magukat a megbízáshoz, semmi kockázatos ötlettel nem álltak elő, ami esetleg a prezentáción magyarázkodást indukálhatott volna. Keresd meg a terméket a képen.


De mennyivel jobb lett volna az egész, ha nem a terméket kell megtalálni. A koncepció valami ilyesmi lehetett, hogy a Red Bull-tól okos, fitt, éber leszel. Akkor miért nem ez történik? Ha mondjuk segítene kidumálni magad a puskázásnál? Vagy kikerülni a reptéri ellenőrzést? Vagy felemelni a súlyt az edzőteremben?


Karakterek tekintetében sem vitték túlzásba a dolgot. Vajon a Red Bull fogyasztói egy egyetemista lányban ismernek magukra, aki esténként a Red Bull rendezvényeire jár? Vagy egy wakeboard-os vagányban? Értem én ezt a két légy dolgot (ha már reklámozunk, akkor népszerűsítsük a Red Bull rendezvényeit is, ráadásul helyszínt sem kell bérelni), de talán nem az a szokásos befejezése egy ZH napnak. Pedig mennyire könnyű lett volna lecsapni a "bulizd végig az éjszakát" labdát!


Na mindegy, azért érdemes megnézni a videót. Tanulságosnak tényleg tanulságos.
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://iamonline.blog.hu/api/trackback/id/tr342243546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

I Am Online · http://iamonline.blog.hu 2010.08.24. 13:28:45

@ad-renalin: Na jó, ez ciki, most jövök a blogodról, és nem találtam a cikket erről a videóról... Ez FAIL, bocs.